گزارش نادرستی مشخصات

TL431

مشتری گرامی به دلیل ماهیت کالاهای الکترونیکی امکان بازگشت آن وجود ندارد. لطفاً در انتخاب و خرید محصول دقت فرمایید.
قیمتهایی که می‌بینید قیمت تک فروشی است، برای عمده تماس از طریق واتس اَپ.
715 تومان
آماده ارسال
مقایسه
آیا قیمت مناسب‌تری سراغ دارید؟
بلیخیر
موجود در انبار
نقد و بررسی اجمالی

TL431

یک دیود تنظیم کننده است که ولتاژ خروجی آن را می توان با تغییر مقدار مقاومت های متصل به آن برنامه ریزی کرد. تقریباً مانند دیود زنر عمل می کند به جز اینکه درجه ولتاژ این ترانزیستور  قابل برنامه ریزی است. معمولاً برای ارائه مراجع ولتاژ منفی یا مثبت استفاده می شود.

  TL431 دیودهای تنظیم کننده شنت قابل برنامه ریزی سه ترمینالی هستند. این مرجع های ولتاژ آی سی یکپارچه به عنوان یک زنر با ضریب دمای پایین عمل می کنند که از Vref تا 36 ولت با دو مقاومت خارجی قابل برنامه ریزی است. 

این دستگاه ها محدوده جریان عملیاتی گسترده ای از 1.0 میلی آمپر تا 100 میلی آمپر با امپدانس دینامیکی معمولی 0.22 را نشان می دهند. ویژگی های این مراجع، آنها را جایگزینی عالی برای دیودهای زنر در بسیاری از کاربردها مانند ولت مترهای دیجیتال، منابع تغذیه و مدارهای opamp کرده است. مرجع 2.5 ولت، به دست آوردن یک مرجع پایدار از منابع منطقی 5.0 ولت را راحت می کند، و از آنجایی که TL431 به عنوان یک تنظیم کننده شنت عمل می کند، می توان از آن به عنوان مرجع ولتاژ مثبت یا منفی استفاده کرد.

نمایش ادامه مطلب
برچسب:
نظرات کاربران

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید: فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید. به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “TL431”

نقد و بررسی‌ها0

  • جدیدترین
  • مفیدترین
  • دیدگاه خریداران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

پرسش و پاسخ

هیچ پرسشی یافت نشد

    برای ثبت پرسش، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید

    نقد و بررسی