گزارش نادرستی مشخصات

میکروفن MAX9814

براي سفارش تعداد بالاي محصول و استعلام قيمت با شماره هاي فروشگاه تماس بگيريد يا در تلگرام با ما در تماس باشيد.

مشتری گرامی به دلیل ماهیت کالاهای الکترونیکی امکان بازگشت آن وجود ندارد. لطفاً در انتخاب و خرید محصول دقت فرمایید.
قیمتهایی که می‌بینید قیمت تک فروشی است، برای عمده تماس از طریق واتس اَپ.
تماس بگیرید
آماده ارسال
مقایسه
آیا قیمت مناسب‌تری سراغ دارید؟
بلیخیر
موجود در انبار
نقد و بررسی اجمالی

توضیحات:
ماژول MAX9814تقویت کننده میکروفون یک گام بالاتر از بقیه است، با کنترل ورودی اتوماتیک ساخته شده است. AGC در آمپلی فایر به این معنی است که صدای “با صدای بلند” در اطراف خاموش می شود، به طوری که آنها تقویت کننده را غرق نخواهند کرد و حتی صداهای بلند و دور نیز تقویت می شوند. این آمپلی فایر برای زمانی که می خواهید ضبط یا تشخیص صدا را در یک تنظیم که در آن سطوح تغییر می کند، عالی است، و شما نمی خواهید که تمام تقویت کننده را نابود کنید.
تراشه در قلب MAX9814 ماژول میکروفون به عنوان نام X9814 را نشان می دهد، و دارای چند گزینه ای است که می توانید با شکستن پیکربندی کنید. پیش فرض “حداکثر افزایش” 60dB است، اما می تواند به 40dB یا 50dB تنظیم شده توسط jumpering پین Gain به VCC یا زمین. شما همچنین می توانید نسبت حمله / انتشار را از پیش فرض 1: 4000 به 1: 2000 یا 1: 500 تغییر دهید. خروجی از آمپر حدود 2Vpp حداکثر در تعصب 1.25V DC است، بنابراین می توان آن را به راحتی با هر مبدل آنالوگ / دیجیتال که تا 3.3V ورودی استفاده می شود. اگر می خواهید آن را به ورودی خط بسپارید، از یک خازن مسدود کننده 1-100uF در سری استفاده کنید (برای صدای 100uF بهتر است).

توضیحات تکمیلی:

مشخصات فنی مشخصات فنی ماژول میکروفون MAX9814
ولتاژ منبع تغذیه: جریان 2.7v-5.5v @ 3mA
خروجی: 2Vpp در تعصب 1.25V
پاسخ فرکانس: 20Hz – 20KHz
نسبت حمله و انتشار برنامه ریزی شده
افزایش خودکار، انتخاب حداکثر از 40dB، 50dB یا 60dB
تراکم نویز ورودی با نویز کم 30nV /
THD پایین: 0.04٪ (نوع)

 

نمایش ادامه مطلب
برچسب:
نظرات کاربران

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید: فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید. به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “میکروفن MAX9814”

نقد و بررسی‌ها0

  • جدیدترین
  • مفیدترین
  • دیدگاه خریداران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

پرسش و پاسخ

هیچ پرسشی یافت نشد

    برای ثبت پرسش، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید

    نقد و بررسی