گزارش نادرستی مشخصات

سنسور تشخیص رنگ TCS3200

براي سفارش تعداد بالاي محصول و استعلام قيمت با شماره هاي فروشگاه تماس بگيريد يا در تلگرام با ما در تماس باشيد.

مشتری گرامی به دلیل ماهیت کالاهای الکترونیکی امکان بازگشت آن وجود ندارد. لطفاً در انتخاب و خرید محصول دقت فرمایید.
قیمتهایی که می‌بینید قیمت تک فروشی است، برای عمده تماس از طریق واتس اَپ.
تماس بگیرید
آماده ارسال
مقایسه
آیا قیمت مناسب‌تری سراغ دارید؟
بلیخیر
موجود در انبار
نقد و بررسی اجمالی

توضیحات
ماژول سنسورتشخیص رنگ TCS3200 یک آشکارساز رنگ کامل با تراشه TAOS TCS3200 و 4 LED روشن است. TCS3200 می تواند تقریبا تمام رنگ ها را تشخیص دهد. این را می توان در برنامه های کاربردی مانند خواندن خطوط آزمون، مرتب سازی بر اساس رنگ، تشخیص نور محیط زیست و کالیبراسیون استفاده کرد.
فرکانس خروجی مقیاس قابل برنامه ریزی به طور مستقیم با میکروکنترلرها ارتباط برقرار می کند.
از آنجا که تراشه TCS3200 یک تراشه کوچک SMD است و با استفاده از تراشه های سطح، سخت به طرح های اولیه می پردازد. بنابراین ما یک ماژول کوچک ساخته ایم که دارای تراشه TCS3200، چهار LED سفید، مدار کنترل LED و چندین جزء اساسی دیگر در یک PCB است. این ماژول اتصال تمام خط در هدر مرد 0.1inch است. این باعث می شود که با تخته های میکروکنترلر ارتباط برقرار کنید. چراغ های سفید نور را بر روی شی که در مقابل سنسور قرار می گیرد، پرتاب می کند. برای بهترین عملکرد، جسم باید 1 اینچ از LED ها قرار گیرد تا پرتو هر چهار LED در یک نقطه همگرا شود (و چهار نقطه نور متمایز بر روی جسم). یک سوکت ورودی / خروجی MCU می تواند برای روشن و خاموش کردن چراغ استفاده شود.

توضیحات تکمیلی

مشخصات فنی ولتاژ منبع تغذیه: 2.7V – 5V
رابط: TTL دیجیتال
اندازه: 28.4 میلیمتر x 28.4 میلی متر
نمایش ادامه مطلب
برچسب:
نظرات کاربران

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید: فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید. به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “سنسور تشخیص رنگ TCS3200”

نقد و بررسی‌ها0

  • جدیدترین
  • مفیدترین
  • دیدگاه خریداران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

پرسش و پاسخ

هیچ پرسشی یافت نشد

    برای ثبت پرسش، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید

    نقد و بررسی